beloggie amy je
ENTRY ABOUT PRELOVED my art FESBUK CIKGU AMY +FOLLOW

بِسْــــمِ.ﷲِالرَّحْمَنِ.الرَّحِيم
assalamualaikum|hai reader(s) : amy was here.hope you enjoy here ! press button for listen a cute song ;)

nota kecil : terima kasih for bw n follow , jgn lupa letak link dlm chatbox for follow back



tinggal link blog awak kat sini tau
Jangan letak Iklan kat sini *Haram




tuto&GA BELOGGIE AMY
Simple Giveaway By Princess Fyda
✿ Posted on Tuesday, December 11, 2012 at 2:28 PM ||
2 comment(s)


assalamualaikum .

hari ni amy nak join GA by princess Fyda :) oyeahhh ! GA ni sangat simple dan syaratsyarat dia pun senang untuk dituruti so apelagi jum join ! korang yang nak join just tekan banner pinky kat atas tu je ,okayy ?

le'rules
  1. Wajib Follow belog fyda 
  2. Wajib like fanpage pesbuku Fyda !! Klik SINI
  3. Wajib tekan butang subscribe @ follow pesbuku Fyda !! Klik SINI
  4. Wajib follow twitter Fyda [ bagi yang ade lah ] ! Klik SINI
  5. Wajib letak simple banner kat atas tue di entri korang dan dilinkkan ke blog Fyda.. (http://i1066.photobucket.com/albums/u409/Sis_Ieyda/banner-1.gif)
  6. Tag minimum 3 orang rakan korang dan pastikan diorang tahu...
  7. Tuliskan serba sedikit tentang 'Impian Saya'...
  8. Tajuk entri korang mestilah "Simple Giveaway By Princess Fyda"..
  9. Tinggalkan link entri korang di bawah kotak komen dalam entri nie(blog fyda).. ( Dalam shoutbox or kat entri lain tak diambil kira ).
  10. Tarikh tutup penyertaan nie pada 29 Desember 2012
 Tuliskan serba sedikit tentang 'Impian Saya'...

impian saya 
  • pertama ialah ingin membalas jasa kedua ibu bapa saya,oleh itu saya harus berjaya kerana dengan kejayaan saya perolehi sudah mencukupi untuk melihat mereka bahagia .insyallah .
  • kedua saya ingin menjadi seorang muslimah yang mentaati segala suruhanNya serta meninggalkan laranganNya .insyallah .
  • ketiga , saya berharap saya mendapat keputusan spm yang cemerlang serta membolehkan saya untuk mejejaki kaki ke universiti .insyallah 
  • seterusnya , saya juga ingin menjadi seorang blogger yang berjaya seperti blogger -blogger yang lain .insyallah
#semua orang mempunyai impian kan ? itu sahaja yang amy mampu kongsikan impian amy sempena GA ini .amy harap fyda tak mengeluh baca entry yang sedikit panjang ini .hope blog fyda terus maju :) .ok ,thankyou
amy tag: you , you , you

Labels: